środa, 28 września 2011

Bloga czas zacząć...

Witajcie :-)
Postanowiłem założyć bloga. Myśl ta kiełkowała we mnie już od dłuższego czasu i mimo, że z powodu lenistwa lub braku czasu broniłem się przed nią jak mogłem to jednak - stało się! Chciałbym tutaj opisywać swoje doświadczenia, przemyślenia czy wątpliwości związane z szeroko pojętym pojęciem survivalu/sztuki przetrwania. Jednak byłoby mi miło jakby moje wypociny na tym blogu wywoływały od czasu do czasu jakiś odzew z waszej strony - czy to w postaci komentarzy czy prywatnych wiadomości.



Dodam jeszcze, że moim zdaniem chociaż żyjemy obecnie w czasach - wydawałoby się - bezpiecznych a większość z nas ma zapewniony dach nad głową, jedzenie, dostęp do oświaty i wszelkich innych dobrodziejstw (lub - jak kto woli - przekleństw) cywilizacji zachodniej, to jednak nigdy nie wiadomo kiedy mogą się nam przydać umiejętności określane powszechnie sztuką przetrwania. Nie musimy wylądować w środku dżungli czy na pustyni żeby móc z nich skorzystać. Najczęściej będą to właśnie sytuacje w naszym codziennym życiu, w drodze do szkoły, pracy, na urlopie czy choćby w domu.

Dobrze więc posiadać zdobyć wiedzę i umiejętności z tego zakresu żeby łatwiej i bezpieczniej żyć a także by w sytuacji patowej móc przyjść innym z pomocą.

I tak jak powiedział któryś z polskich survivalowców - survival to nie tylko hobby ale także sposób życia i postrzegania świata...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz